sobota, 30 listopada 2013

Boris Akunin "Dekorator"

Boris Akunin
"Dekorator"
192 storny
Czy to możliwe, że do Moskwy przyjeżdża sam Kuba Rozpruwacz? Czy zaplanowana wizyta Cara powinna zatem dojść do skutku? Kto powstrzyma szalonego mordercę? Jak w sprawę wplącze się Anisij Tulipanow?

Na te pytania znajdziemy odpowiedź w kolejnym tomie przygód Erasta Fandorina. W tej części poznajemy środowisko lekarzy - praktykujących i tych niedoszłych. Jest grupa studentów medycyny, która została ukarana za "sadystyczne" rozrywki - niektórzy zawieszeniem w prawach studenta, inni dla przykładu zostali pozbawieni możliwości zdobywania wykształcenia w wybranych przez nich zawodzie.

W życiu Erasta pojawia się kobieta o imieniu Angelina. Jest sympatyczną, ciepłą i pełną miłości do pokrzywdzonych przez los ludzi. Erast nawet dwukrotnie się oświadcza.

Nie ukrywam, że czytało mi się tę książkę ciężko, bo i tematyka mocno za mocno jak dla mnie opisowa. I generalnie bardzo mnie ten odcinek zasmucił... Tak już mam, że jak polubię jakiegoś bohatera to nie lubię się z nim rozstawać. Ale nie zniechęci mnie to przed kontynuowanie poznawania dalszych przygód Fandorina.




Książka przeczytana w ramach listopadowego:

1 komentarz:

  1. Akunina znam tylko z książki "Azazel", ale czytałam ją tak dawno, że trudno mi teraz powiedzieć, czy to autor dla mnie, czy nie. ;)

    OdpowiedzUsuń