sobota, 30 stycznia 2016

Magdalena Kordel "Sezon na cuda"

Magdalena Kordel
"Sezon na cuda"
320 stron
Wybrałam się ponownie do Malowniczego, zakwaterowałam się w pensjonacie Uroczysko i obserwowałam bacznie kolejne poczyniania Mai, a było na co popatrzeć...

Maja zaczyna otaczać się coraz większą liczbą ludzi. Najpierw zamieszkuje z nią jej przyjaciółka Jagoda, niebawem do "rodziny" zostaje dokoptowany Florian Miodek docelowo mający się zajmować pasieką. Oczywiście jest kochana i zbuntowana nastoletnia córa Mania i zaczyna coraz częściej pojawiać się w życiu Majki Czerek weterynarz. Czas najwyższy, aby pensjonat zaczął na siebie zarabiać i faktycznie przyjmować gości.

W życie Mai wkroczy żwawo leciwa już panna Leontyna, która z całą śmiałością rzec można wywróci jej zdawać by się mogło spokojne życie do góry nogami. Znowu będzie ciepło, serdecznie, gościnnie i tak bardzo po ludzku. Ale w dobrym tego słowa znaczeniu, po ludzku tak, jak każdy z nas chciałby być traktowany. Jest i czas na radości, na smutki i na chwilę zadumy. A wszystko pięknie przysypane niewyobrażalnymi ilościami śniegu.

Wyzwania: Grunt to okładkaGra w koloryCztery pory roku.

9 komentarzy:

  1. Tej książki autorki jeszcze nie czytałam...choć oczywiście mam w planie, bo poprzednie mega mi się podobały! :) Uwielbiam Malownicze

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, to tutaj też jest Leontyna????
    Ta książka też ma chyba mieć wznowienie, to na 100% kupię jak się pojawi... bo to wydanie na allegro kosztuje majątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos panny Leontyny to masz Kasiu, 3xn w "panna" :P

      Usuń
    2. Ba! Nawet z nas napisałam razem :).

      Usuń
  3. Mam ochotę na jakąś zimową powieść - może sięgnę po "Sezon na cuda"... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia znów zniknęła... :(
    Ale może dasz się skusić - ponad 20 książek do wygrania - wiele hitów! :)
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2016/05/wielki-urodzinowy-konkurs-4-lata-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, gdzie Ty jesteś??????????????

    OdpowiedzUsuń
  6. Odezwij się chociaż na maila magdalenardo@gmail.com
    Martwię się...

    OdpowiedzUsuń